måndag 28 januari 2008

Så värdelöst

...ja, så känns det faktiskt att vakna 03.10 av att katten haft en mardröm. Hur jag vet om katten haft en mardröm? Hon vaknar med ett hjärtskrikande jam/skri och jamar förtvivlat en stund tills jag lugnat henne. Jojo - här vaknar man inte av egna mardrömmar, utan av andras.

Så... nu har jag varit vaken i ett par timmar. Har hunnit sortera lite papper och annat som fått ligga till sidan för det läsaktiva studentliv jag numera har. Ingen idé att gå och lägga sig nu. Dessutom har jag fixat en halv balja Zoégas som jag avnjuter i skrivande stund.

Jag kommer att vara tröööööött på jobbet. Jag längtar redan hem till soffan...














...eller varför inte till elementet...? ;)

Gäsp på er, folks!


2 kommentarer:

  1. Vad spännande det vore om man kunde veta vad katten drömmer!
    Hoppas du orkar igenom dagen! *puss*

    SvaraRadera
  2. Ja... och hur de drömmer - bilder? Datoranimeringar? Svart/vitt? 1024x1024 dpi? ;)

    SvaraRadera