tisdag 11 mars 2008

I natt jag drömde

Snart måste jag sluta blogga.
Jag drömde om att jag åkte runt på olika loppisar och letade vinylplattor.
Undrar var jag fått den idén ifrån?
Det kan väl inte vara här eller här? ;)

Nåja. Det var ju en trevlig dröm jag hade. Och i drömmen pratade jag med Cuby om vilka skivbackar jag varit och rotat i. Tipsade lite om var det kunde finnas psych-plattor, men framför allt var det inte ens var lönt att ta en titt. Det mesta var ändå utgallrat.


Ja, herrejävlar.

Ni inspirerar mig, mina bloggvänner. :)

5 kommentarer:

  1. Ha-ha! Är det säkert att du inte hade gömt undan en massa godis i backarna som du ville att jag skulle hålla mig undan ifrån? Va?

    SvaraRadera
  2. Om det är ett gäng Zappa-plattor som du hittat i en loppisback för 5 kr styck och som du egentligen inte vill ha så kan jag komma och hämta. Ser ut att vara i fint skick och allt. Eller åtminstone kan jag ta de sex som jag inte redan har.

    SvaraRadera
  3. Ja... om de där Zappaplattorna bara var mina... *suckar*

    Men vad är väl en bal på slottet? :)

    Btw: jag har inte heller sex. ;)))

    SvaraRadera
  4. Jag har blivit smått beroende av skivletande på loppisar. Cyklade genom hela Lund på lunchen idag bara för att kolla Murgrönans skruttiga backar. Hittade inget förstås.

    SvaraRadera
  5. Ask:
    Vardagsmotion äro icke att förringa! ;)

    Jag är själv urdålig på att kolla plattor. Det var därför jag insåg att ert bloggande måtte ha inspirerat mig. Trevligt! :)

    SvaraRadera