söndag 26 juli 2009

Tvära kast

Det känns verkligen lite banalt att skriva detta inlägg efter föregående blogg... Men jag känner att jag behöver få ut det. Just nu.

Min hela två veckor långa semester är över. Imorgon börjar "allvaret" igen. Det känns inte som om jag är särskilt motiverad till det. Har jag öht varit ledig? :)

Ibland kan jag få såna dära söndagsångestar. Men det har jag inte idag. Däremot undrar jag varför jag var så jäveldum att jag faktiskt inte tog mer än två veckors semester nu när det är sommar och allting.



Dock vill jag tacka för vädret som varit. För mig är det där riktigt semesterväder. Sånt som gör att man kan hålla sig lagom alert utan att svettas bort i sina egna floder. Jag har fått en del gjort. det skulle jag inte fått om det hade varit stekhett. Då hade jag dragit ner persiennerna och hållit mig inomhus, där det är svalare än överallt annars.
Men åkejj... lite mer sol kunde det fått lov att vara. Men inte varmare. Temperaturen var perfekt!

Åter till arbetet imorgon. det kommer att vara extremt mycket att göra. Men jag skall försöka att dissa så mycket jag kan av arbetsuppgifterna, bara ta tag i det mest akuta. Resterande får faktiskt låta vänta på sig. Jag tänker inte jobba ihjäl mig. Många gånger glömmer jag för tusan att äta. Såna dumheter vill jag inte veta av. Så det så! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar