torsdag 27 augusti 2009

Run, Forrest, run!!

Nu har jag varit igång igen. Ja, beställt böcker, vill säga. Två tegelstenar i löparkategorin. Gud, så trevligt! :) Det handlar om uppslagsverk, mer eller mindre. Såna som kan vara bra att ha hemma, om man skadar sig, om man vill ha tips på hur man skall lägga upp löparträning, etc, etc.

Böckerna är:

Lore of Running av Tim Noakes.
ISBN13: 9780873229593.
944 sidor av nyttigheter.















Den andra heter
The Runner's Handbook och är skriven av Bob Glover.
ISBN13:
9780140469301.
752 sidor.

Såna böcker inspirerar mig. Man läser, reflekterar, tänker att man är superbra på att springa... haha...


HADE tänkt springa idag, men jag var så himla trött efter jobbet, att jag var tvungen att sova en stund istället. Jag har hela helgen på mig att, om inte lägga världen för mina fötter, så
lägga fötterna på världen. ;)


På tal om såna häringarnas böcker... kanske man skulle ha köpt denna istället... haha...


The Complete Idiot's Guide to Running Injury-Free av Coach Damon Martin.
Om någon är sugen på att köpa den, så har den ISBN13: 9781592577330.

Sugen att köpa den är jag, men det får allt vänta. Det står säkert en hel del om skador etc i de båda böckerna jag beställt.

Oh well... so long, så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar