fredag 22 februari 2008

Dagen så långt...

Denna dag finns det väl inte så mycket att skriva om, inte så mycket jag funderar över. Jag har mest knarkat musik, som dyermaker skulle uttryckt det. Jag började morgonen med Marillion, gick sedan över till Crosby, Stills & Nash och vidare till David Gray som nu skall få lämna över till något annat. Jag vet bara inte vad jag skall lyssna på. Får fnula ett tag på det.

Har iaf hunnit med att msn:a med bästaste M som det skall bli så roligt att återse imorgon. Kramkalas blir det! Städat har jag också lyckats med
denna förmiddag. Just nu håller golven på att torka här, vilket innebär att jag får några minuter över till att blogga. Det där med städning förresten. Jag tyckte det var bäst att göra innan jag for iväg till Pjetr. På söndag när jag kommer hem har jag varken ork eller är kapabel att städa, tror jag. Efter att ha hjälpt till att flytta (=ömma gorillaarmar), flyttstädat och sedan partajjat på det, tror jag inte att jag är i stånd att lyckas med ens den enklaste dammsugning på söndag.

Nu fick det bli "The End" från Mustaschs senaste platta, en platta som för övrigt överraskade mig positivt. "The End" kan förresten snarast beskrivas som "Tung metall möter Orienten". Ett mycket intressant inslag, måste jag tillstå.
Det kommer att bli kul att se dem på SRF till sommaren. Jag hoppas innerligt att de kommer att lira denna låt. De har överträffat sig själva, kan man säga.

Dags för tvagning, ihopsamlande av grejor som skall med och sen; Next Stop Lund.
Tata, folks!

2 kommentarer: