onsdag 7 oktober 2009

Höststros

Efter jobbet idag slängde jag in vad jag behövde och gick sen direkt ut på en promenad i stad, vid hav och i skog. Gud, vad jag bor BRA! :)

Det är gott för själen att ge sig ut på detta sätt... och under mina promenader betraktar jag verkligen allting i min väg, och försöker så gott jag kan använda flera sinnen samtidigt; hörsel, syn och lukt. Och hösten är njutbar! Färger och prassel, samt att Moder Jord slår sig till ro. Och när solen lyser på hösten så känns det nästan oslagbart, ty alla färger kommer fram ännu starkare.

En liten bild som togs vid 17.30 idag, den 7:e oktober.


3 kommentarer:

  1. Vackert! Sagolikt! Underbart! :-)

    SvaraRadera
  2. Mmmm... jag bor bra! :) När havet, nära skogen, nära stan.

    SvaraRadera
  3. Havet saknar jag! Annars trivs jag själv oxå vid mitt naturreservat! :-)

    SvaraRadera