tisdag 15 januari 2008

Morgonfunderingar

Jag har nog världens knepigaste sömnrytm.
Scenario 1: Jag lägger mig runt 23.00 och vaknar av mig själv runt 04.30.
Scenario 2: Jag kan inte hålla mig ifrån att falla i koma ett par timmar på kvällen och somnar inte förrän 02.30, för att sen gå upp 06.25 igen.
Och så loopar det. Om och om igen.
Det är som om min kropp inte vill ha mer än de där timmarnas sömn. Ty trots allt så är jag pigg hela dagen fram till kvällen. Skulle jag lägga mig och sova "för natten" redan när jag känner mig sådär koma-trött på kvällen s
å skulle jag vakna vid 01.30-02.00 och sen skulle jag inte kunna sova längre. DÅ hade jag varit helt död dagen efter.





John Blund verkar inte helt
samarbetsvillig med mig...







Nåväl. Sitter med morgonkaffet och funderar över hur jag skall bida min tid fram tills jag skall gå och jobba. Skall jag gå in på arbetets server och öppna upp mappen med de pedagogiska bilderna och fortsätta bearbeta dem? Kanske lite överambitiöst att göra såhär halvsex på morgonen...
Nå... vi får se vad det blir. Först blir det iaf en ny mugg kaffe.
Tata så länge, folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar