söndag 17 februari 2008

Dagen idag har varit loj...

Och när jag blickar tillbaka så undrar jag om jag gjort något öht taget idag? Vart har dagen tagit vägen, egentligen? Lite skrämmande är det allt...

Jag har sorterat lite papper... som fortfarande ligger i fjorton högar på köksbordet. Jag har tvättat två maskiner tvätt. Någon mat har jag inte gjort idag. Det har varit en yoghurt- och mackedag. Men jag har åtminstone trampat på motionsjävelcykeln i 1 tim och 20 min under tiden jag tittade på Jordan, Rättsläkare, som jag tankat hem ett par säsonger med. Och efter det så fortsatte jag att titta på ytterligare avsnitt i samma serie, inmundigande Earl Red med lite lime i och ett par osötade grahamsskorpor. Najsigt.

Men... hemmet ser fortfarande ut som en katastrof. Och jag borde bry mig... men jag gör det inte. Det finns viktigare saker här i livet att oroa sig över isf. Fast... jag har i nuläget inte så mycket att oroa mig över. Iaf inte för egen del.

Nåväl... ett avsnitt till av Jordan blir det nog innan jag lägger mig och läser om kvantfysikens fascinerande värld.

Ha en fortsatt skön afton, folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar