fredag 15 februari 2008

En väntan på dubbelt gott

...det är precis vad jag har just nu. I ugnen står en rotsaksgratäng, spetsad med gorgonzola (jag råkade ta fel ost i affären - det skulle ju vara parmesan för fasen... haha... men det blir säkert supergott med den lätt mögliga osten också). Till detta skall det serveras italienskt Filonebröd, ett av de godaste bröd jag smakat, faktiskt.
När maten är klar skall jag ge mig iväg till min goda väninna S som skall massera mig. Dubbelt gott alltså. Den här gången begår vi inte
misstaget att äta först. Sist låg vi i salongen som döda sillar av mättnad och kunde inte ge oss på någon massage på ett par timmar. :)

Har jag tur så läser inte frk S bloggen innan jag kommer och då kan jag här och nu avslöja att jag har köpt en presang till henne för att hon fyllde år för några dagar sen.

Tills jag skall ge mig av lyssnar jag på Blood, Sweat & Tears, slår in paketet och njuter av doften från gratängen.

Trevlig fredag, folks!

3 kommentarer:

  1. Ååå... jag vill också ha massage!

    SvaraRadera
  2. För övrigt tycker jag att gorgonzola låter gudomligt gott!

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Jag kan massera dig när vi har flyttat och städat hos Pjetre. :)

    Gorgonzolan var gudomlig i maten... men jag kunde ha tagit i lite mer. :)

    SvaraRadera