torsdag 14 februari 2008

Jag fick en alla hjärtanspresang idag...

...av min alldeles underbara arbetskamrat M. Men herregud vilken presang... haha... egentligen ville jag inte ha den, men man kan ju bara inte säga nej. Vad jag fick? En påse chips, för att hon vet att jag är svag för det. Men jag som varit så duktig den senaste tiden och motionerat och inte ätit något sånt skräp? Håhå jaja. Jag öppnade påsen på jobbet och började bjuda... sen tog jag hem den och fortsatte med att äta ur den hemma. Jag käkade nog en 125 gram ur jävelpåsen, men sen slängde jag resten.
Nu sitter jag här med ett dåligt samvete... dock tänker jag råda bot på det imorgon. Då blir det friska tag på jävelmotionscykeln.

...och just det... håll tummarna för mig imorgon förmiddag. Jag skall till tandläkaren... *rrrrrrryyyyser* På kvällen blir det dock massage, så dagen kommer att avslutas bra. Jag har lovat goda väninnan S (som masserar mig) att fixa någon middag till oss. Vad det blir har jag inte den blekaste om just nu. Men det löser sig efter tandläkarbesöket. Jag tar ett bekymmer i taget. ;)

Sweet dreams, folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar