tisdag 19 februari 2008

Jag hade en ambition...

...och det var att fylla min mobil med musik innan jag gick till jobbet denna morgon. Men eftersom det tar tid att välja allt vad jag vill ha, så inser jag att det är ett projekt som tar längre tid än vad jag har att spendera på morgonen. Morgnarna är för mig heliga. Stress göre sig icke besvär.

Det får bli när jag kommit hem istället.
Nå... ett par låtar med Blood, Sweat & Tears hinner jag nog att stoppa in.

Det var för några veckor sen det hände. Jag hade kopplat telefonen till datorn och skulle slänga över en bild. Allt frid och fröjd. Tills jag kopplade loss kabeln. Trots att jag tagit bort USB:n via "Safely Remove Hardware"... gick det ändå åt pipsvängen. Alla filer jag hade i telefonen försvann. Jag menar ALLA. Foton och musik, mm.
Eftersom jag är ett stort Led Zep-fan, så har jag haft "When the Levee Breaks" som ringsignal. När telefonen ringde och jag inte för mitt liv kunde begripa att det var min telefon som ringde, insåg jag vad som hänt. Inte längre får jag höra Rush när mobilen väcker mig om morgnarna. Jag måste ta tag i detta... i eftermiddag när jag kommer hem.
Nu - morgontoalett. Sen - jobb.

Ha en fin dag, folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar