onsdag 15 juli 2009

Baklängesåkning till Sthlm...

Just nu sitter jag på ett tåg till Sthlm... var jag befinner mig är jag inte helt säker på... men nånstans i Småland är det iaf. Det blixtrar som bara den, och samtidigt kommer knallen. Jo, troligen slår det i järnvägen där vi åker. Det ÄR allt lite mysigt.

Men i Sthlm har jag fått höra att det är strålande sol, men att det kändes som om det kunde bli lite värmeåskväder. Jag tackar för att det händer här och nu medan jag sitter på tåget, och inte när jag står nånstans med full packning och väntar på en buss. ;)

Jag kan ta foto på det eländiga utanför, men eftersom jag inte orkar rota fram kortläsaren, så blir det ändå inte att jag kommer att kunna lägga in det hela här och nu och då är det inte så stor nytta med det hela.

Jag håller tummarna för att det är kanonväder när jag kommer fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar